როცა მე ვიღაც მიყვარდა . . .

ალბათ თითოეულ ჩვენგან გვყვარებია ვინმეს . იყო ეს სკოლის პერიოდში , სტუდენტობისას თუ უფრო დიდ ასაკში . რატომღაც უცბად თავში მომივიდა იდეა დამწერე ეს პოსტი . . . ისევე , როგორც ყველა ჩვეულებრივ ადამიანს, მეც მყვარებია . . . მეც განმიცდია ის გრძნობა რასაც სიყვარული ჰქვია .

     მეორე ამბავია ის, რამდენად მივიღე პასუხი ჩემს გრძნობაზე , მაგრამ ამ პოსტში მაგაზე საუბარს არ ვაპირებ , და ზოგადად არც ვაპირებ მაგ თემაზე სხვებთან საუბარს, ეს ხომ ჩემი პირადულია . . . ახლა თავისუფალი ვარ , ვარ ისე როგორც ეს ლექსშია ნათქვამი :

მეც მყვარებია გოგო, მაგრამ ეს იყო წინათ,

ახლა ისე ვარ როგორც, გადაღებული წვიმა . . . 

    უბრალოდ ამ პოსტში მინდა გავიხსენო ის პერიოდი და ჩემი ის საქციელი, როცა მე ვირაც მიყვარდა.  . .

როცა მე ვიღაც მიყვარდა . . . 

  • ვაქცევდი ყურადღებას (მანამდე მაინც სანამ ურთიერთობაში რაღაც “Нито” მოხდებოდა .
  • ყოველდღე თუ არა დღეგამოშვებით მოვიკითხავდი ხოლმე.
  • როგორც ყველა ნორმალური , ვცდილობდი რაც შეიძლება მეტი გამეგო მასზე (კარგი გაგებით).
  • რა თქმა უნდა, ვცდილობდი საკუთარი თავი <<შემეყვარებინა>> მისთვის .(ამას ხომ ყველა აკეთებს).

მეტი არაფერი მახსენდება და თუ თქვენც გყვარებიათ ვინმე (რა თქმა უნდა ეს ასე იქნებოდა) შეგიძლიათ კომენტარებში დაწეროთ რას აკეთებდით , როცა შეყვარებული იყავით :დ 🙂 🙂 🙂

ანუ გააგრძელეთ ფრაზა : “როცა მე ვიღაც მიყვარდა . . . ” !

24 thoughts on “როცა მე ვიღაც მიყვარდა . . .

  1. როცა მე ვიღაც მიყვარდა, მე ბედნიერი ვიყავი.. :)))

    • ძალიან კარგი და ძალიან მიხარია 🙂 ალბათ ყველა ბედნიერი ვართ ხოლმე მაგ დროს 🙂 🙂 🙂 ეხლაც გიყვარს ?

  2. როცა მე ვირაც მიყვარდა ყოველთვის ვცდილობდი ვყოფილიყავი უბრალოდ ისეთი,როგორიც “მას” სურდა…და რავი,ესე არც მახსენდება 🙂

    • მეც ბევრი რამ ეხლა მახსენდება , 🙂 მეც ვცდილობდი ვყოფილიყავი როგორიც მას სურდა მაგრამ სამწუხაროდ . . . 😦

      • ზუსტად არ ვიცი შენთან როგორ და რანაირად იყო,მაგრამ დაახლოებით ერთ პონტში ვყოფილვართ მგონი :))

      • მე მივიღე , ჩემი აზრით , ბანალური პასუხი , მხოლოდ “მეგობრობაო” 😦 ვფიქრობ ყველა გოგოს იგივე პასუხი აქვს . . . 80%-ს მაინც

      • როგორ მეცნობა…მე მხოლოდ ძმასავით გიყურებ…კულტურული “პო ხუის” პონტია რა მგონი,სხვა რა დავარქვა….კი გამიტყდა მაშინ და…

  3. როცა მე მიყვარდა ვინც იყო მისთვის ყველაფერს ვაკეთებდი

    • ძალიან კარგი 🙂 ეგრე უნდა ვქნათ ყველამ 🙂

  4. roca me miyvarda vigac, kidev ufro sulisshemdzvrel da lamaz leqsebs vwerdi, vidre chveulebriv, radgan chemi yoveli leqsi mxolod masze fiqrit iwereboda da mistvis iwereboda ))

    • ძალიან კარგი 🙂 შეგიძლია რომელიმე ლექსი გვაჩუქო 🙂 ? ანუ კომენტარში დაწერო 🙂

  5. 1)როცა მე ვიღაც მიყვარდა ვიტანდი მის ყველაზე იდიოტურ გამოხტომებსაც კი და უკეთესი, აღფრთოვანებულიც ვიყავი ამ გამოხტომებით ^___^

    2)როცა მე ვიღაც მიყვარდა არ ვაიძულე აეტანა ჩემი იდიოტური გამოხტომები და მივატოვე… ^____^

  6. როცა მე ვიღაც მიყვარდა უბრალოდ მიყვარდა ისეთი როგორიც იყო და მქონდა იმის მუდმივი სურვილი, რომ მაგრა ჩავხუტებოდი და გადმომეცა როგორ მიყვარდა :))

  7. რაღაც როგორ ჩამოთვალე 🙂 ეკონომიურად, გამოზომილად, ზუსტად. არ ყოფილხართ მეგობარო თქვენ შეყვარებული 🙂 🙂 🙂

    • მე რომ მიყვარდა ნეტა ყველას უყვარდეს ისე 🙂

      • საბედნიეროდ, სიყვარული იმდენად სუბიექტურია, რომ ყველას გონია, მე ყველაზე მეტად მიყვრდაო. არ უნდა შეგდავებოდი : 🙂 🙂

      • აი რასაც გინდა დავიფიცებ, რომ მართლა ძალიან მიყვარდა, მაგრამ საპასუხოდ იგივე რომ ვერ დავინახე ძალიან დამწყდა გული 😦

      • აბა დედა დაიფიცე 🙂 🙂 ვიცი, დარწმუნებული ვარ, გულწრფელი ხარ. გიყვარდა, თუმცა ყველაზე მეტად კი არა, უბრალოდ შენებურად 🙂

      • ყველას თავისებურად უყვარს , მაგრამ მართლა ძალიან მიყვარდა 🙂

      • 🙂 🙂 🙂 გისურვებ აწი ორმხრივი იყოს შენი გრძნობა 🙂

Leave a Reply / უპასუხე

